Конференція «СЕДО: практичні рішення та технології» м. Харків

 

 

 


В місті Харкові 30 вересня відбулась конференція «СЕДО: практичні рішення та технології». 

Конференція проводилась за участі представників Адміністрації Президента України та підтримки ГС «ХАЙ-ТЕК ОФІС Україна», ГО «ІТ-Альянс», Національної Академії державного управління при Президентові України. При Партнерстві Харківського університетського консорціуму.

На одному майданчику було зібрано учасників інвестиційного процесу при втіленні СЕДО в державних структурах. Делегатами конференції стали представники: Харківської обласної ради та Районих державних адміністрацій: Чугуївської, Мерефянської, Вочанської, Лозінської, Первомайської, Люботинської, Дворічанської, Валківської,Богодухівської та ін.., представники ВНЗів учасників Харківського університетського консорціуму, постачальники ІТ технологій, громадські об’єднання та ін..

З вітальною промовою виступила Людмила Бєлова, директор ХарРІ НАДУ при Президентові України, яка особисто доклала чималих зусиль для організації заходу, у своїй вітальній промові подякувала всім делегатам конференції і побажала плідної роботи.

Представник Харківської обласної державної адміністрації Артем Ситник, наголосив на пріоритетні завдання електронізації документообігу в м. Харків.

Представники від Адміністрації Президента України: Роман Бородін, керівник департаменту  ІТ АПУ, керівник проекту СЕДО АПУ, Андрій Парамонов, департамент ІТ АПУ, Сергій Бєльський, автор програми СЕДО для АПУ розповіли про технічні, методологічні і юридичні аспекти системи електронного документообігу (СЕДО), яка може бути безкоштовно встановлена в державних установах, враховуючи вищі навчальні заклади.

Представник партнера АПУ компанії TechExpert Андрій Журавльов, заступник директора департаменту проектів, розповів про рішення компанії щодо хмарних платформ Майкрософт для організації процесів в навчальних закладах України.

Доктор державного управління, професор, зав. кафедри інформаційних технологій і систем управління ХарРІ НАДУ при Президентові України Олександр Орлов, розповів про технологію майбутнього БлокЧейн яка фактично змінює світ на краще. Олександр розповів про великі дані у публічному управлінні яки можуть оброблятись за допомогою зазначеної технології.

Конференція носила суто практичний характер.

Сергій Кравцов, начальник  лабораторії систем забезпечення інформаційної безпеки ДП «ДНТЦ ЯРБ»,  розповів про перший і унікальний досвід практичного впровадження СЕДО від АПУ на державному підприємстві, яке є партнером Адміністрації Президента України і може безпосередньо ділитись цим досвідом з іншими установами.

Лариса Глоба, завідувач кафедри ІКТ, доктор технічних наук КПІ зробила свою доповідь по скайпу з Києва і розповіла про досвід практичного впровадження електронного деканату, електронної системи ВНЗ — КПІ, який розроблено на платформі Microsoft Shear Point.

Олена Медвідь, координатор проекту по інсталяції СЕДО в Національному аерокосмічному університеті ім. М.Є. Жуковського «ХАІ» розповіла про Досвід ХАІ по розробці бізнес-плану щодо впровадження інфраструктури для інсталяції СЕДО за сприяння партнерів АПУ.

Іванна Антонова, спеціаліст проекту USAID «Альянс сприяння прозорому управлінню освітою в Україні (UTEMA)», розповіла про Проект який допомагає Міністерству освіти і науки України, а також іншим установам у сфері освіти стати на шлях прозорого та підзвітного управління, основаного на сучасних технологічних рішеннях. Важливим завданням Проекту є допомога в організації такого робочого місця, де створення документів та їх опрацювання відбувається майже безпаперово, швидко й оптимізовано.

Голова міста Чоп Валерій Самардак, розповів делегатам про потреби мерій та інших органів місцевого самоврядування в наданні адміністративних послуг в електронному форматі, готовність і відкритість керованої їм мерії щодо впровадження новітніх технологій для потреб міста.

Андрій Бірюков, радник Першого віце-прем’єр міністра України,  міністра економіки і торгівлі в Україні, Виконавчий директор ГС «ХАЙ ТЕК ОФІС УКРАЇНА», також по скайпу з Києва розповів делегатам про задачі і плани, очолюваної ним Громадської спілки. Головною метою спілки є впровадження інфраструктурних проектів в державі, соціальна потреба в яких не викликає ні в кого сумнів і є очевидною. Електронізація державних установ є одним з таких проектів, яким планує надавати свою підтримку   ГС «ХАЙ ТЕК ОФІС УКРАЇНА».

 

В загальній дискусії, учасниками якої були представники компанії Тechexpert, IT Integrator, ТОВ «ФОСТ-ОН-ЛАЙН», делегати разом обговорили питання фінансування програм впровадження системи електронного документообігу в державних установах – активну дискусію підтримали представники інвестиційного процесу - USAID «Альянс сприяння прозорому управлінню освітою в Україні (UTEMA)»

 

Головним результатом конференції стало опрацювання загальної думки, щодо порядку ефективного впровадження системи електронного документообігу безпосередньо в національних університетах, органах місцевого самоврядування і виконавчої влади. Особливо варто підкреслити опрацювання моделі фінансування проектів впровадження СЕДО за допомогою договорів державно-приватного партнерства з прозорими умовами залучення інвестицій приватних інвесторів і повернення цих інвестицій.

 

Даний захід є початком великої роботи, щодо об'єднання зусиль всіх учасників інвестиційного процесу, які стали делегатами конференції для впровадження системи електронного документообігу в державних установах. Досягнення успіху на цьому шляху і є безпосереднім і фактичним  реформування системи державного управління.

 

Компанії організатори 7event.group, ГО «ІТ Альянс» та компанія «Фінансова студія» висловлюють свою подяку партнерам, учасникам і делегатам конференції і засвідчують усвідомлення високої честі бути залученими до суспільно значимої справи.

 

 За додатковою інформацією звертайтесь до організаторів ГО «IТ Альянс»

Оксана Гагіна Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Марина Мединська  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
Тел .: +38 (067) 375 76 37; +38 (095) 356 99 69

                                                         ОРГАНІЗАТОРИ: 

 

 

 

 

                                                          ЗА ПІДТРИМКИ: